
Suggestie of klacht
Via een uitgebreid proces met vele schakels werken we dagelijks hard aan goede patiëntenzorg. Fouten, incidenten, conflicten, calamiteiten of andere ongewenste zaken proberen we op verschillende manieren te minimaliseren. Bijvoorbeeld met gekwalificeerd personeel, scherpe processen, controles en laagdrempelige communicatie. Het helemaal voorkomen is niet realistisch, maar we leren graag en staan open voor suggesties.
Suggestie doen
Liep je in de samenwerking met ons of bij het afnemen van onze dienst(en) ergens tegenaan? Iets dat volgens jou anders of beter kan? Vul je suggestie dan in via het formulier hieronder. Onze kwaliteitsprofessionals geven je suggestie door aan de juiste afdeling of persoon binnen Labmicta. We verkennen vervolgens of en hoe we deze verwerken in onze processen. Vind je dit te vrijblijvend, dan kun je een klacht indienen.
Suggestie doen
Klacht indienen
Leed je een vorm van directe of indirecte schade door iets dat wij wel of juist niet deden, ben je hierover ontevreden en wil je met ons in gesprek? Dan kun je een klacht indienen. Wij nemen klachten altijd serieus en staan open voor een gesprek. Dien via het formulier hieronder je klacht in, we nemen dan binnen 10 werkdagen contact met je op. De gegevens die je invult, behandelen we vertrouwelijk en gebruiken we uitsluitend voor de afhandeling van jouw klacht. Meer details hierover lees je in onze privacyverklaring.
Wij bevestigen de ontvangst hiervan, registreren je klacht in ons kwaliteitssysteem en maken een analyse. Intussen onderhoudt onze klachtenfunctionaris contact met jou over het verloop. Op basis van de analyse geven we je een passende oplossing voor je klacht. Die koppelen we formeel aan je terug. Gelukkig leidt dit meestal tot een voor beide partijen tevreden afhandeling.
klacht indienenLeg je jouw klacht liever voor aan een externe klachtenfunctionaris of wil je gratis advies/informatie, dan kun je terecht bij het Klachtenloket Zorg, waarbij Labmicta is aangesloten.
- Tel: (070) 310 53 92, ma t/m vrij tussen 09.00-17.00 uur
- E-mail: info@klachtenloket-zorg.nl
Geschil indienen
Ben je ontevreden over de afhandeling en kom je er niet uit met Labmicta, dan kun je je klacht voorleggen aan de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Je klacht wordt daarmee een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt het geschil en doet vervolgens een bindende uitspraak. Dat betekent dat jij en wij ons aan die uitspraak moeten houden en hier niet tegen in hoger beroep kunnen gaan. Kijk voor meer info op: www.degeschillencommissiezorg.nl