In gesprek blijven

In gesprek blijven over alle uitdagingen in de zorg en aanverwante branches, vindt Labmicta essentieel. Want alleen samen leveren we de beste zorg en maken we onze ambities hiervoor waar. We investeren daarom op verschillende manieren in een open gesprekscultuur, zowel met onze klanten en relaties als met de professionals in onze organisatie. Meer begrip en verbinding maakt ons werk prettiger én efficiënter! Hoe we dit doen lees je terug in onze strategische koers.

Inspiratievragen ‘goed gesprek’

Labmicta ontwikkelde ook haar eigen versie van de bekende kletspot, een blikje met 50 vragen waarmee je op een leuke, laagdrempelige manier in gesprek raakt met collega’s of vrienden.

10 vragen uit het blikje ter inspiratie

Op verschillende momenten en manieren

Labmicta investeert dus op verschillende manieren in het goede gesprek. Binnen onze organisatie doen we dit via interactieve sessies en werkvormen, zorgvuldige communicatie, medewerkerstevredenheidsonderzoek, et cetera. En onze klanten en relaties stellen we regelmatig proactief vragen zoals ‘wat is jullie behoefte en hoe kunnen we jullie nog beter ondersteunen?’.

We voeren driejaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek uit maar dat is niet het enige moment en instrument voor een goed gesprek. Via ons team relatiebeheer staan we nauw in contact met onze eerstelijns zorgverleners, onze artsen-microbioloog zijn nauw verbonden aan de vijf ziekenhuizen waarmee we samenwerken, ons team infectiepreventie is de laagdrempelige partner van vele huisartsenpraktijken en VVT-instellingen.

Ook een goed gesprek?

De deur van Labmicta staat altijd open voor een goed gesprek: een persoonlijke toelichting op onze koers, hoe we samen een verschil kunnen maken in de zorg. Neem contact met ons op voor een goed gesprek en wie weet neem jij het blikje ‘goed gesprek’ mee naar huis.

goed gesprek kletskaarten